Keresés:

2008. június 17-22. >>

Kerületi elsők a Kis Fülemülék környezetvédő csapata

Az 1.a osztálykirándulása
Micsoda dolog szombaton az iskolában tanulni! Na nem! Inkább szervezzünk magunknak egy kirándulós napot. Irány a Pál-völgyi barlang, és ha az idő engedi egy felszíni túrával fűszerezzük -ez volt a >>

A Föld napja

Leporelló
A 2011-es év azért is nevezetes, mert az idén először választottak hazánkban "Év vadvirágát". Az "Év madara" és az " Év fája" után most évről-evre vadvirágokat is választanak majd a botanikusok. A megnyitó >>

Erdei iskola az ezerarcú Káli-medencében
Erdei iskola az ezerarcú Káli-medencében 2010.06.07-10.         Mindegy hol vagyunk, csak az nem, hogy kivel, kikkel vagyunk, és mit teszünk. Talán ez a filozofikus >>

Kirándulás Pákozdon
A pákozdi kirándulás Reggel elindultunk és egy hosszú buszút után álmosan, de a friss levegő hatására rögtön feléledve szálltunk le a buszról.Pákozd,ahová érkeztünk Fejér megyében van, amelynek >>

Mikulás-túra

Környezetvédelmi verseny csömöri tó

Szemét elásása
Miért ne szemeteljünk…..avagy kísérlet, hogyan bomlik le aföldbe került szemetünk? Az idei tanév COMENIUS programja a lakossági hulladékkezelése, vagyis, hogy mit teszünk az otthonunkban keletkezett >>

Mikulás
Fülemülék Mikulása             December 6-án egy jó csapattal: kis és nagy Fülemülékkel kirándultunk a Budai-hegyekben. Bejártuk a Kis- és Nagy-Hárshegyet, >>

Kirándulás Szársomlyón
Fülemüléka Szársomlyón  Hungarikumoknak,hazánk világhírű természeti értékeinek megismerése utáni vágy 2010. febr. 20-ána Dél – Dunántúlra, a Villányi-hegységbe vezetett bennünket.       >>

NYITÓLAP  ISKOLÁNKRÓL  TANÁROK  DIÁKOK  ESEMÉNYEK  KAPCSOLAT  GY.I.K.
Az oldalt készítette az SSN Consulting Kft.